Nahoru
Základní informace o přijímacím řízení Den otevřených dveří Přijímací zkoušky nanečisto Kritéria přijímacích zkoušek Ukázky testů k přijímacím zkouškám Výsledky přijímacích zkoušek

Ukázky testů k přijímacím zkouškám do PRIMY

K procvičování celých testů nebo jen tematicky zaměřených skupin úloh z předchozích ročníků jednotné přijímací zkoušky (JPZ) lze využít webovou aplikaci. U některých úloh je kromě správné odpovědi k dispozici také komentované řešení.
Na webových stránkách CZVV lze v sekci Testová zadání stáhnout testové sešity, záznamové archy a klíče správných řešení didaktických testů konaných v rámci předchozích ročníků JPZ. U většiny didaktických testů je k dispozici dokument Průvodce řešením, jenž obsahuje komentovaná řešení úloh.

 

Pro kvalitní přípravu na přijímací zkoušky můžete dále čerpat ze zadání na níže uvedených stránkách.

 

Přijímací zkoušky z českého jazyka do osmiletého gymnázia

Přijímací zkoušky z matematiky do osmiletého gymnázia

 

Naši partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.